Ovdn hvj ahvc
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

سل جدید سیم کارت Ovdn hvj ahvc های ایرانسل
رئیس پلیس فتا خراسان شمالی متذکر شد: مردم به هیچ وجه نباید به پیامک های تبلیغاتی اعتماد کنند و اگر چنین پیامک هایی را دریافت کردند با شرکت مخابرات و یا پلیس فتا Ovdn hvj ahvc در میان بگذارند و از آن اطمینان حاصل کنند.
این مقام انتظامی بیان داشت: مردم دریافت کننده مستقیم اطلاعات مجازی در خانه هایشان هستند و باید آموزش ببینند و آگاه Ovdn hvj ahvc باشند و از سوی دیگر حاکمیت نیز باید به مردم آموزش بدهد.
وی با بیان اینکه امنیت در فضای مجازی نتیجه فرایند مشترک مردم ، حاکمیت و پلیس در یک مثلث می باشد، Ovdn hvj ahvc اضافه کرد: در راس این مثلث مردم و بعد حاکمیت و سپس پلیس قرار دارند که در اینجا نقش مردم و حاکمیت پررنگ تر است
مدیرعامل ایرانسل گفت: ذات طرح‌هاي مختلف Ovdn hvj ahvc اين شركت، عمدتا کاهش هزینه را برای مشترک به دنبال دارد و ما صرفا این طرح‌ها را برای درآمد زایی ایجاد نکرده‌ایم.
ایرانسل نیز همگام با ظهور تکنولوژی های جدید اینبار تصمیم به ساخت میکرو سیم کارت ها برای وسایل ارتباطی گرفت.این کار برای اولین بار در کشور توسط ایرانسل صورت میگرد. Ovdn hvj ahvc
در صورتیکه از سرویس پست استفاده میکنید مبلغ ۴۰۰۰۰ریال به قیمت سیم کارت Ovdn hvj ahvc اضافه میشود.
مدیر عامل ایرانسل افزود: همچنین افرادی نیز وجود دارند که ترکیبی از این خدمات استفاده می‌کنند. دزفولی تاکید کرد: ایرانسل تلاش دارد که با بسته‌ها و ترکیب‌های مختلف این امکان را برای مشترکان خود فراهم کند تا هر مشترکی بتواند بسته‌ای مقرون به صرفه را برای خود انتخاب کند. Ovdn hvj ahvc مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل گفت: برای مثال برای افرادی که صرفا از پیامک استفاده می‌کنند، بسته پیامک وجود دارد یا اگر افرادی صرفا از gprs استفاده می‌کنند، برای آنها بسته gprs وجود دارد و نیز برای افرادی که از تلفیق gprs ، sms و voice استفاده می‌کنند، بسته مناسب آنها وجود دارد.
دزفولی در برابر این گفته که «آیا این برداشت که اغلب مشترکان غیر جوان‌ ایرانسل تنها از تعرفه پایه ایرانسل (بدون فعال‌سازی طرح‌ها) استفاده می‌کنند، درست است؟» گفت: این موضوع ضعفی برای ایرانسل نیست و روال مشابهی است که Ovdn hvj ahvc در تمام اپراتور‌ها وجود دارد؛ با این تفاوت که ایرانسل این امکان را به مشترکان خاص خود داده که متناسب با نوع مصرف، بسته مورد نیاز خود را داشته باشند. دزفولی در برابر این پرسش که «بنابراین، این گفته که اکثر استفاده‌كنندگان از طرح‌های ایرانسل را مشترکان جوان این اپراتور تشکیل می‌دهند، صحیح است»، گفت: به دلیل اینکه این قشر از مشترکان ایرانسل، بیشتر با گوشی تلفن همراه خود کار می‌کنند و بیشتر به سایت ایرانسل مراجعه می‌کنند، بنا بر این جوان‌ها از این طرح‌ها بیشتر استفاده می‌کنند.
براساس این گزارش متقاضیان میتوانند به سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir و یا از طریق خدمات مشترکین برای تهیه Ovdn hvj ahvc میکروسیم کارت مراجعه نمایند.
[Only registered and activated users can Ovdn hvj ahvc see links]
[Only registered and activated users can see Ovdn hvj ahvc links]
علیرضا قلمبر دزفولی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص طرح‌های متعدد ایرانسل‌ و میزان استفاده و استقبال مشترکان از این طرح‌ها گفت: تلاشی که در ایرانسل شده این است که با توجه به جداسازی که روی مشترکان داریم Ovdn hvj ahvc (از نظر سن مشترکان)، طرح‌های مختلفی را ارائه دهیم. وی ادامه داد: افرادی هستند که عمدتا با پیامک کار می‌کنند، افرادی تماس داخل شبکه دارند، افرادی نیز عمدتا تماس خارج از شبکه دارند و مشترکانی نیز وجود دارند که عمدتا از gprs (اینترنت) ایرانسل استفاده می‌کنند.
بهای سیم کارت‌های Ovdn hvj ahvc نسل جدید ایرانسل ۱۰۰هزار ریال برای سیم کارت‌ اعتباری به همراه ۳۰هزار ریال اعتبار اولیه، یک میلیون و ۲۰۰هزار ریال برای سیم کارت‌ دائمی، ۸۰هزار ریال برای سیم کارت‌ پیام رسان اعتباری به همراه ۲۰هزار ریال اعتبار و ۵۰۰ هزار ریال برای سیم کارت‌ پیام رسان دائمی تعیین شده است.
وی با اشاره به اینکه این شیوه را عده ای برای سرکیسه کردن مردم در پیش گرفته اند ، خاطرنشان کرد: متاسفانه سهل انگاری برخی Ovdn hvj ahvc مردم باعث شده است که این شیوه از کلاهبرداری رو به گسترش باشد. سرهنگ "یلی" ضمن اشاره به یک مورد کلاهبرداری به روش پیامک اینترنتی تصریح کرد: در این روش فردی پیامکی را از طریق دسترسی به سیستم ارسال پیامک با حجم گسترده ای ارسال می کنند مبنی بر اینکه در یک قرعه کشی برنده شدید پس از دریافت مشخصات کامل حساب کاربری طرف مقابل، تمام موجودی حساب فرد اغفال شده را از طریق اینترنت خالی می کند.
سرهنگ"یلی"یادآور شد: پلیس فتا حافظ Ovdn hvj ahvc حریم خصوصی مردم ، حفاظت از کاربران در فضای مجازی ، حفظ اقتدار ملی و مقابله با هر نوع ناامنی در فضای مجازی است.
طبق گفته های روابط عمومی ایرانسل با ظهور نسل جدید دستگاه ها همچون آیپد و آیفون و دیگر Ovdn hvj ahvc دستگاههای ارتباطی،که نیازمند به میکروسیم کارت هستند از این رو شرکت ایرانسل تصمیم گرفته تا این سیم کارتها را تولید ودر اختیار متقاضیان قرار دهد.
افرادی که تا به حال از سیمکارتهای معمولی استفاده میکردند در صورتیکه دستگاهشان Ovdn hvj ahvc از این نوع سیمکارت پشتیبانی میکند میتوانند سیمکارتهای قدیمی را با میکروسیمکارتها ی جدید تعویض نمایند. ذات طرح‌های ايرانسل كاهش هزينه اس
مدیرعامل اپراتور دوم تلفن همراه کشور تصریح کرد: Ovdn hvj ahvc اگر بتوان تلاش بیشتری کرد تا مشترکان بیشتری از مزایای طرح‌ها مطلع شوند، مشترکان بیشتری نیز جذب این طرح‌ها خواهند شد.
مراقب کلاهبرداری Ovdn hvj ahvc از طریق پیامک‌های تبلیغاتی باشید
به گزارش سرویس اجتماعی برنا، سرهنگ "الله وردی یلی" رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی با تاکید بر این که شهروندان فریب هرگونه پیامک های اینترنتی را نخورند ، بیان داشت: یکی از جرایمی که در حوزه فضای تولید و تبادل اطلاعات مطرح است کلاهبرداری از Ovdn hvj ahvc طریق ارسال پیامک می باشد.
رئیس پلیس فتا فرماندهی Ovdn hvj ahvc انتظامی استان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت موجه شدن با مسائلی از جمله کلاهبرداری اینترنتی ، پیامکی و.......را به پلیس فتای استان اطلاع دهند.





:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: